BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 26, 2009

CyBEr Cafe MiliK Penuh AnAk KeDaYaN Di KOTa KiNAbaLu




Ini adalah satu contoh seorang anak kedayan yang berusaha memajukan diri dengan menceburi bidang perniagaan cyber atau perniagaan rangkaian internet di kota kinabalu.
Beralamat di Lot 19,Ground Floor,Putatan Square,Phase 2,JLn Kompleks JKR,88200,Kota Kinabalu,Sabah.Pemikiran serta usaha seperti inilah yang akan menjadi contoh terbaik kepada semua anak-anak generasi kita pada masa akan datang,saya selaku anak kedayan berasa berbangga kerana ada usahawan yang lahir dari kalangan kita walau pun di himpit kepupusan keturunan yang semakin menjadi-jadi pada alaf ini.Anak muda inilah yang mendorang saya lebih tekun untuk memajukan lagi diri serta ingin sentiasa mencari sumber bagi blogger ini di kalangan keturunan kita,memberikan semangat serta ingin memperkenalkan usahawan-usahawan muda yang lahir dari kalangan kita anak kedayan.Saya juga ingin menjemput semua anak-anak muda untuk menyokong usahawan ini,bukan untuk mempromosi perniagaan cuma inginkan anak-anak muda kenal akan usahawan yang menjadi contoh di kalangan kita ini.Nama usahawan tersebut ialah encik Mohd Matahir Bin HJ Kuting."saya akan berusaha untuk menarik lebih ramai lagi anak muda untuk menceburi bidang perniagaan ini" itu lah kata-kata semangat serta keprihatinan usahawan tersebut untuk membantu program saya yang di kenali sebagai "Anak kedayan Cemerlang"saya juga menjemput para rakan-rakan saya yang mengenali saya berkunjung ke lot perniagaan tersebut dan menyeruh semua keturunan bangsa kita datang melihat dan membantu memajukan lagi perniagaan milikan anak kedayan ini.apa-apa pertanyaan tentang servis yang diberikan sila hubungi encik Matahir di talian;014-6500474

Sumbangan Gambar,
Mohd Matahir Hj Kuting

0 comments: